درخواست و مشکلات مدیریتی خود را با مشاوران آقای مدیر در میان بگذارید

تدوین طرح کسب و کار،ارائه راهکارهای مدیریتی،بررسی نقاط قوت و ضعف سازمانها



درخواست مشاوره مدیریت

حمایت بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

حمایت بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان که از سوی این صندوق معرفی می‌شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

طبق توافق‌های به عمل آمده، بانک سینا عاملیت مالی صندوق را در قالب افتتاح انواع حساب‌ها و اعطای تسهیلات در چارچوب دستورالعمل‌های بانک مرکزی دارد.

همچنین این بانک ضمن قبول ضمانت‌نامه اعتباری صندوق یا موسسات دیگر کارگزار صندوق که دارای مجوز قانونی صدور ضمانت‌نامه از بانک مرکزی هستند، نسبت به صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها و اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام می‌کند.

شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده بیشتر تشکیل شده‌اند.





گروه :

کلنیک کسب و کار

برخی از برچسب های مرتبط

چگونه از کارمندان تعریف و تمجید کنیم

هدف از تحسین در محیط کار افزایش دلگرمی و کارایی پرسنل است. هدف این نیست که کارمند شما عاشق شما شود! یا اینکه کاری کنید که کارمندی که لباس خنده داری پوشیده است احساس بهتری داشته باشد. تحسین افراد به معنای تعارف کردن نیست. اینکه به کارمندی بگویید پیراهن زیبایی پوشیده است تعارف است. اما وقتی که کارمند شما به شکایت یک مشتری عصبانی رسیدگی می کند و او را راضی و خوشحال روانه می کند اگر او را تحسین کنید سرمایه گذاری ارزشمندی انجام داده اید.

با مدیریت بحران از شرایط غیر قابل پیش بینی نجات پیدا کنید

چه مصیبت و چه بحران هر دو برای یک کسب و کار زیانبار هستند، اما با هم تفاوت بسیار دارند. یک مصیبت حرفه ای رخدادی است که طی آن لطمات بزرگی به یک کسب و کار وارد می شود و این صدمات می توانند جانی یا مالی باشند. اما بحران در یک کسب و کار رسیدن به نقطه ای فوق العاده خطرناک است. مثلاً جاری شدن سیل یک مصیبت است. و البته باید برای چنین شرایطی آماده بود. آماده بودن به معنی داشتن برنامه برای مقابله با بحران است در صورت داشتن برنامه زمان بروز مصیبت می توانید طبق برنامه با این مصیبت روبرو شوید. اما وقتی یک کمپانی شروع به جمع آوری محصولات خود از بازار می کند مانند آن چه که برای شرکت فایر استون رخ داد و همه تایر های مربوط به اتومبیل های SUV را جمع آوری کرد تا از اعتبارش دفاع کند را می توان یک بحران نامید. بعضی مواقع تشخیص اینکه هم اکنون در بحران هستید کار دشواری است اما اگر نتوانید با یک مصیبت حرفه ای به درستی روبرو شوید آنگاه است که دچار بحران شده اید.

5 راه برای از دست دادن مشتری

بدون مشتری ما در هیچ کسب و کاری جایگاهی نداریم. و بسیاری از فروشندگان ندانسته به یکی از روش هایی که به آن اشاره خواهیم کرد مشتری را از خود می رانند که باعث شگفتی است. بعضی مواقع درک اینکه چه عواملی باعث رونق یک کسب و کار می شود کمک بزرگی برای سرپا نگه داشتن آن است و همینطور خواهید دانست چه کار هایی را در زمان سرمایه گذاری باید انجام داد و چه کار هایی را نباید انجام داد. و اولین عامل در رونق یک کسب وکار مشتری است. در این مقاله 5 راه برای از دست دادن مشتری ارائه شده است که بهتر است آنها را بدانید برای حفظ مشتریان از انجام آنها خود داری کنید.

راه رسم صحیح قیمت گذاری

همه فروشندگان به تجربه می دانند که فروش کالا به قیمت مناسب و در زمان مناسب همان چیزی است که باعث می شود یک کسب و کار پر منفعت باشد. هر چند استراتژی قیمت گذاری ممکن است از یک مدل کسب و کار به مدل دیگر متفاوت باشد اما انتخاب شیوه مناسب برای قیمت گذاری اصلی است که باید برای مورد توجه همه صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد. قیمت گذاری صحیح آن است که نه تنها باعث افزایش رضایتمندی مشتری شود بلکه باید با قانون هم مطابقت داشته باشد.

فرهنگ سازمانی

وقتی که برای اولین بار وارد سازمانی می شوید و به گردش در آن می پردازید متوجه می شوید احساسی خاصی به شما دست می دهد آنچه این احساس را می سازد فرهنگ سازمانی حاکم است. این که این سازمان چگونه خود را سازمان دهی می کند، قوانین و مقررات و باور های حاکم فرهنگ سازمانی آن را می سازد. در این مقاله می خواهیم به طور خلاصه به انواع فرهنگ های سازمانی نگاهی بیندازیم.

چهار سوال براي تغيير مسير شغلي

چهار سوال براي تغيير مسير شغلي

عوامل موثر در تجارت الكترونيك

عوامل موثر در تجارت الكترونيك

مديريت از راه‌ ارزش‌ها

مديريت از راه‌ ارزش‌ها

نظرات :
نظر شما :

نام : *
 

ایمیل : *
   

شماره همراه : *
 

متن پیام : *
 



کد بالا را در کادر وارد نمایید :
اگه نمی تونی کد رو بخونی کلیک کن

تمامی حقوق قانونی این درگاه متعلق به گروه آقای مدیر می باشد

طراحی شده توسط طراحان پویا