درخواست و مشکلات مدیریتی خود را با مشاوران آقای مدیر در میان بگذارید

تدوین طرح کسب و کار،ارائه راهکارهای مدیریتی،بررسی نقاط قوت و ضعف سازمانها



درخواست مشاوره مدیریت

کلنیک مشاوره مدیریت آقای مدیر مشاوره مدیر مشاوره مدیران مشاوره تخصصی مدیریت

کلنیک مشاوره مدیریت آقای مدیر مشاوره مدیر مشاوره مدیران مشاوره تخصصی مدیریت


ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی در زمینه مدیریت سازمان و پروژه در جهت غلبه بر مشکلاتی که مانع رشد و حرکت سازمان در جهت رسیدن به مرحله تکامل و بازدهی بالا می شود.

امروزه با توجه به مشکلاتی که به علت مدیریت سنتی برای سازمانها پیش می آید لزوم توجه به روشهای نوین مدیریت سازمان و پروژه ضروری است. به طور کلی گروه افزایش سهم بازار، ایجاد ارزش افزوده ای بالا ، کاهش هزینه ها و افزایش کارایی برای سازمانها را به عنوان اهداف خودبرگزیده است.


1.مشاوره در حوزه معماری و به سازی برند

هنراصلی کسب و کارهای امروز ایجاد و پرورش برند است. ارزش سرسام آور ریالی برندهای معتبر دنیا همچون اپل، مایکروسافت، گوگل، کوکاکولا و مک دونالد گواهی بر این مدعا است. از این رو مشاوران آقای مدیر یکی از ابعاد فعالیت های مشاوره خود را  بر این حوزه متمرکز نموده اند و در اتخاذ تصمیمات استراتژیک در خصوص برند پاسخگوی سؤالات مدیران خواهند بود. تصمیماتی که منجر به ارتقای ارزش ویژه برند، افزایش سودآوری از طریق تعمیم برند و پیشگیری از آسیب های ناشی ازتعمیم نادرست برند می شود.

 این که در هنگام عرضه محصولات به بازار نام و نشان تجاری، علائم و سمبلها، برای اثر گذاری بیشتر بر مخاطب چه باشد،

 چه جایگاهی برای برند باید در نظر داشت و از چه برنامه ها و  اقداماتی برای ایجاد جایگاه مورد نظرباید سود برد؟

گستره ی یک برند تا چه اندازه می تواند باشد؟

آیا برند فعلی در صورت ورود محصول جدید قدرت کافی برای جذب سهم بازار در این گروه محصول را خواهد داشت؟

چه زمان برای محصولات جدید باید از برندهای جدید استفاده کرد؟

سبدبرند جدید شامل چه محصولاتی باید باشد؟

ایا برای ایجاد یک برند باید خود تولید کننده محصولات باشیم و یا ایجاد برند بدون کارخانه میسر است؟

در اینصورت الزامات بهره گیری از چنین استراتژی کدامند؟

اینها همه، بخشی از مسائلی است که مدیران کسب و کار به هنگام ایجاد و مدیریت برندهای خودبا آنها روبرو هستند.

مشاوران آقای مدیر با تکیه بر دانش و تجارب حرفه ای خود آمادگی دارند مدیران کسب و کار و مدیران برندها را در رویارویی با مسایل مربوط همراهی کرده، در انتخاب استراتژی مناسب برند شامل برندسازمانی، سبد برندها، چتر برند و زیر برندها، همچنین برنامه ریزی برای ایجاد و پرورش برندهای قدرتمند، تعیین سبد محصولات برند و سبد برندهای شرکت مشارکت نمایند.


2.تدوین استراتژی و برنامه بازاریابی استراتژیک

گسترش فضای رقابتی و حضور برندهای دانش محور از یک طرف و فعال شدن برندهای برون مرزی درکشور از طرف دیگر زنگ خطر جدی برای همه ی مدیران کسب و کاری است که به شیوه ی سنتی کسب وکار خود را اداره کرده و اغلب بر پایه شم و خلاقیت های خود در بازار موفق بوده اند.امروز دیگر همه می دانند حضور موفق تیم های فوتبال در لیگ سراسری کشور دلیلی بر موفقیت آنها در مسابقات جهانی نیست. باید پذیرفت که حضور در بازارهای دانش بنیان و پر رقابتقواعد خاص خود را می طلبد.  حتا ممکن است کارآفرینانخلاق اغلب با اتکا بر مدل ذهنی خود و با تشخیص درست فرصت های محیطی به ایجاد کسب وکار پرداخته و تا عبور از مراحل اولیه موفق به پیش روند، اما توسعه عملیات و رشد کسب و کار اغلب با بهره گیری از مدل ابتدایی  امکان پذیر نیست و نیاز به دانش برنامه ریزی بازاریابی دارد.

بازاریابان باید بتوانند تحلیل درستی از شرایط بازار بدست داده، فرصت ها و تهدیدهای محیطی، همچنین نقاط قوت و ضعف خود را بر شمارند. آنها باید قادر باشند ضمن بخش  بندی بازار، بخش مورد نظر خود را مورد هدف قرار داده و استراتژی و ساز و کار مناسب برای بهره گیری از آمیزه بازاریابی متناسب با اهداف و استراتژی های منتخب تنظیم نمایند. انتخاب استراتژی و تدوین برنامه بازاریابی برند ومحصول از مهمترین اقداماتی است که مدیران کسب و کار و بازاریابی باید همواره در دستورکار داشته باشند.

در این راستا مشاوران  آقای مدیر با تکیه بر دانش و تجارب خود آمادگی دارند به یاری مدیران کشور پرداخته، در انتخاب استراتژی مناسب و تدوین برنامه بازاریابی آنها را یاری کنند.


3.طراحی و تدوین برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه

در عصربازاریابی رابطه مدار  به سر می بریم. در این رویکرد از بازاریابی تمرکز برنامه ها بر ارتباط اثربخش و دلبرانه با مشتریان و همه ی ذینفعان است. دیگر همچون دوران بازاریابی فروش محور  تنها مشتریان مخاطب پیام های ما نیستند و تبلیغات به تنهایی دردی را دوا نمی کند و تنها گزینه انتقال پیام به مشتری و ترغیب وی به خریدنیست.

در عصر بازاریابی رابطه محور آمیزه ارتباطی ترکیبی از فعالیت هایی است که اگر چه هر یک به تنهایی کارکرد و اثربخشی خاص خود را دارد، اما استفاده از هیچ یک به تنهایی تجویز نمیشود. برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر مبنای تحلیل بازار و مخاطبان مختلف و باتکیه بر هدف ها و استراتژی مشخص در راستای برنامه بازاریابی تنظیم می شود. این مجموعه با ترکیبی هماهنگ از برنامه های متنوع تبلیغات، انگیزه سازها، روابط عمومی، بازاریابی تک به تک و برنامه های ارتباطی مستقیم و متناسب با نوع کسب و کار و نوع محصولات طراحی می گردد.

بهره گیری هماهنگ و یکپارچه از همه ی روش ها، رسانه ها و ابزارهای ارتباطی از ویژگی های برنامه ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه ای است که توسط مشاوران متخصص و با تجربه ی  آقای مدیر برای متقاضیان طراحی می گردد. مشاوران آقای مدیر در برنامه  یکپارچه ای که با همراهی مدیران و کارشناسان شرکت های متقاضی تنظیم می کنند ضمن هدف گیری ارتقای موقعیت شرکت در حال حاضر، بیشتر به وفادارسازی مشتری و تداوم ارتباط با وی رادر دستور کار قرار می دهند.

به قول پدر مکتب مدیریت نوین پیتر دراکر، هدف کسب و کار فروش نیست، بلکه ایجاد و حفظ مشتریانست.  اصولا ماموریت  بازاریابی نوین دنیا یعنی بازاریابی رابطه محور،چیزی نیست به جز وفادار کردن و حفظ مشتری از طریق برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه.


4.ایجاد واحد بازاریابی و سازماندهی فعالیتها

بسیاری از سازمان های کوچک و بزرگ کشور  از یک طرف نسبت به نقش واحد بازاریابی، اهمیت و ارزش آن غفلت نموده اند و از طرف دیگر به دلیل اشراف ناکافی بر ویژگی ها، نقش و ساختار لازم برای این واحد و با توجه به هزینه هایی که ایجاد چنین واحدی در بر دارد نسبت به ایجاد آن مردد هستند.

یکی از خدمات گروه مشاوران با تجربه و متخصص  آقای مدیر ایجاد واحد بازاریابی مناسب برای سازمانها است. در این راستا مشاوران  آقای مدیر می توانندبا مطالعه وضعیت شرکت و محصولات آن اقدام به تعریف ماموریت واحد بازاریابی نموده، نسبت به ایجاد آن و جذب نیروهای مناسب و آموزش افراد جذب شده اقدام نمایند. مشاوران  آقای مدیر تا مرحله استقرار قطعی این واحد و کسب اطمینان از پوشش تمامی نقش ها در واحد بازاریابی همراه تیم  بازاریابی شرکت متقاضی خواهند بود.   


5.مدیریت فروش و طراحی کانال/ کانال های توزیع

جدا از نقش و سازمان بازاریابی که در کشور ما عمر زیادی در شرکتها ندارد، مدیریت و سازماندهی فروش و کانالهای توزیع نیز در اغلب شرکت ها از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و اغلب واحدها و عملیات فروش به شیوه ی سنتی اداره می شوند. مدیران آگاه به پارادیام نوین کسب و کارمی دانند که مدل های توزیع و فروش نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و متناسب با تحولات بازار و فرصت های جدید متحول شده است. ایجاد شرکت های پخش مویرگی در کنار شرکت هایتولیدی کشور و استقرار و توسعه نظام فروشندگی شخصی از نشانه های اصلی این تحولات است.این که شرکت ها با توجه به شرایط بازار و محصولاتشان از کدامیک از انواع کانال های فروش استفاده کنند و از کدام عوامل انگیزشی برای انگیزه مند نمودن فروشندگان خود واعضای کانال ها بهره بگیرند نیز از جمله موارد با اهمیتی است که در پارادیم جدید برنامه های خاصی برای آن وجود دارد. همچنین کانال های توزیع و فروش امروزه به نام کانال های بازاریابی شناخته شده و نقش هایی فراتر از فروش تنها به عهده ی آنها گذارده شده است.آگاهی از این نقش ها ما را  در سازماندهی مطلوبترکانال های بازاریابی کمک خواهد کرد.

بخشی از خدمات مشاوران  آقای مدیر بر مشاوره مدیریت فروش، هدف گذاری فروش، فروشندگی شخصی و توزیع مویرگی تمرکز دارد. تجارب اجرایی همکاران ما در این مجموعه به همراه دانش نظری آنان فرصت کم نظیری را برای ارائه خدمات در اینامور به متقاضیان فراهم کرده است.


6.مشاوره حقوقی برند

با توجه به اهمیت و ارزش برند به عنوان یک دارایی نامحسوس در کسب و کار امروز دنیا، آگاهی واستفاده از ابزارهای قانونی جهت حفظ موقعیت برند از مهم ترین فعالیت های هریک از بنگاههای اقتصادی به حساب می آید. خدمات مشاوره حقوقی برند  آقای مدیر که تحت نظر مشاوران حقوقی متخصص و با تجربهدر حوزه حقوق مالکیت های صنعتی  انجام می گیرد شامل ثبت مالکیت های صنعتی ( علائم و اسامی تجاری اختراعات و طرح های صنعتی )،  طرح دعاوی یا دفاع از دعاوی راجع به مالکیت های صنعتی و مشاوره حقوقی در خصوص « مدیریت حقوقی برند » می باشد.


  خدمات گروه مشاوره مديريت

مشاوران تخصصی مدیریت به منظور رسیدن به اهداف فوق روشهای زیر را مورد استفاده قرار می دهند:

برنامه ريزي استراتژيك و پياده سازي كارت امتيازي متوازن BSC

مشاوره در زمینه طراحی استراتژی های تجارت الکترونیک

اصلاح ساختار سازمانی

برقراری مهندسی ارزش

اصلاح ساختار مدیریت پروژه در شرکتها

برقراري فرآيند مديريت ريسك و استفاده از روشهاي انتقال ريسك مانند بيمه

اصلاح مدیریت منابع انسانی

برقراری مدیریت ارتباط با مشتری و اصلاح ساختارهای ارتباط با مشتری و بازاریابی

تهيه طرح هاي تجاري و بازاريابي

اصلاح و بهبود فرآیندها و مهندسی مجدد

برقراری استاندارد ISO:9001

برقراری نظام مدیریت کیفیت 6 سیگما EFQM و TQM

مشاوره به پايان نامه هاي تحصيلي در زمينه مديريت و مهندسي صنايع

مديريت استراتژیك و تدوين مدل كسب و كار

 تحليل سازمان، سيستم‌ها و مشاوره فناوری اطلاعاتتحليل سازمان، فرايندها و مشاوره فناوری اطلاعات‌

 امکان‌سنجي، توجيه فني و اقتصادي، ماده 215 و مهندسيارزش و مديريت هزينه توجيه فني و اقتصادي، امکان‌سنجي و مهندسي ارزش

 مدیریت بحران، ريسک و پدافند غیرعامل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

  نظارت، مدیریت طرح و مدیریت پروژه نظارت، مدیریت طرح و مدیریت پروژه

 تعالي سازماني، عارضه‌يابي و منابع انساني تعالي سازماني و عارضه‌يابي

 دوره‌های آموزشی، سمینارها و همایش‌ها همايش‌ هاو سمينارهاي تخصصي






گروه :

سایر موارد

برخی از برچسب های مرتبط

درخواست سررسید مدیریتی آقای مدیر

سررسید آقای مدیر شامل 4 عدد سررسید می باشد که هر کدام مختص یک فصل می باشد

نظرات :
نظر شما :

نام : *
 

ایمیل : *
   

شماره همراه : *
 

متن پیام : *
 



کد بالا را در کادر وارد نمایید :
اگه نمی تونی کد رو بخونی کلیک کن

تمامی حقوق قانونی این درگاه متعلق به گروه آقای مدیر می باشد

طراحی شده توسط طراحان پویا